Hello My Life

愛人前先愛自己

スポンサーサイト

上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
  1. category: スポンサー広告

  2. --/--/--

2009年
12月26日 做冬

2010年
1月16日(六) Green day live in HK
1月23日(六) 舊同學gathering part2
2月6日 (六) MUSE live ing HK
2月21日(日) CW29
スポンサーサイト
  1. category: 日常

  2. comment:3
  3. trackback:1
  4. 2010/05/04

唔寫一排又會俾o的色情廣告攻佔

發洩文......

lunch time手痕上網睇下工作上的評論..
其實都知唔好的了, 睇左只會心up, 但又多手去睇....
我抵死

不過ok, 我認我屎的, 唔好講觀眾, 我都知係唔好
但都係那句啦....o的畫面篇幅問題,
你估我地自己唔知...
仲有....叫我唔好去畫_________而去畫___________(自行代入啦)
先生, 你真知我心, 其實我一早想畫__________的啦
係俾人洗濕左個頭乾唔返之嘛!

其實我都無面叫人睇我做緊畫緊
所以唔好以為我好happys,
係我就一早貼晒街招貼通街 (連朋友都唔多知呀囧...)
  1. category: 同人

  2. comment:0
  3. trackback:1
  4. 2009/10/12

0909325

工作進行中 同志仍在努力
fighting fighting!!
  1. category: 他繪

  2. comment:0
  3. trackback:0
  4. 2009/09/25

090922

090923.jpg
亂來的
上色苦手...
=======================================

吼....是不是香港人都是這樣...? 都要做個工作狂?

回到家還在想
"啊...還未看明天工作要用的資料"
"啊....還未有idea"

....回到家就不想理公事啊....
明明還有很多事想做....

有人每天無所事事或夜夜笙歌, 對人說沒事可打發時間
有人覺得一天48小時都不夠
  1. category: 他繪

  2. comment:0
  3. trackback:0
  4. 2009/09/23

1000の言葉

  1. category: 音樂

  2. comment:0
  3. trackback:0
  4. 2009/09/19

這次是他

090917.jpg
無限之住人的天...津...影...久....

明明已是夜深,
又明明蠻睏的
但都不去睡
就是想找點東西畫畫止手癢就突然想起他~
(很久沒看這套漫畫...不知現在發展如何 @o@)
畫啊畫啊, 畫完就去睡

おやすみー

(哈哈...我很懶...老是畫sketch)
  1. category: 他繪

  2. comment:1
  3. trackback:0
  4. 2009/09/18

090914

090914.jpg
很久沒畫公事以外的東西喇~~~~~~~~~~(淚奔)
不是今天因颱風可以早點放工回家都不會畫點東西..T___T

畫畫之前在別人家玩的BIOHAZARD 5的Sheva~~
  1. category: 他繪

  2. comment:0
  3. trackback:0
  4. 2009/09/14

覺得自己很無聊
為什麼自己的心思要被人拉扯
被人牽著鼻子的不像我
  1. category: 同人

  2. comment:1
  3. trackback:0
  4. 2009/09/09

090825

難得的8點就可以放工
但人有點累

近日友情, 親情, 愛情我也處理不好
大概我也算不上是個好人

有時會覺得當個工作狂就好了
簡簡單單, 只管做好本処ヘ
辛苦不辛苦又一天

不用在意別人的感受, 多自由
  1. category: 日常

  2. comment:0
  3. trackback:0
  4. 2009/08/25

週記AGAIN...

又是每周一記了?

1) 我真的要改改不理電話,
常常不給電話充電的習慣...@__@;;;;
我再失蹤請巴死我, 害你們擔心我了
最後是找了R生吃飯...

2) 這幾天發生的事太多
朋友們、愛人們(!?)我也會好珍惜
不能再犯同樣的錯><!!!!

以上幾句COPY自G2日記, 也很合自己用XD 這星期很多事;;;;
不過G2你點解係"愛人們", 你好花心wor XD

3) PART TIME同事已經連續發了5至6天燒了!!
到底是不是H1N1!? 為什麼她還沒進醫院檢查只是留在家!?
是不是H1N1都好, 連續發幾天燒不是小事呀......

4) 星期六去了CW28 DAY1
但差不多5點才到會場, 快快的行了一兩圈,
只找了旋和A妹見見, 下次會join event再找久違的畫圖朋友吧...
A妹應該有成年或以上無見過面,
見到我好似好shock(原因已經唔想再講XD)
是日金句應該係:"打電話俾織田信長"<---好型XD
可唔可以搏一搏個電話俾明治光秀!? 森蘭丸都OK,
最好連伊達政宗都可以聽電話呀XD

呀呀, 大約是這樣
  1. category: 日常

  2. comment:0
  3. trackback:0
  4. 2009/08/25
copyright (c) Hello My Life all rights reserved.

プロフィール

Fun/Esther

Author:Fun/Esther

喜: 畫, 音, 電影


poupeegirl fashion brand community

最近のコメント

リンク

カテゴリー

月別アーカイブ

ブログ内検索


上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。